Informacije o zaštiti podataka Lidl Plus

Status: ožujak 2025.

Verzija: 2.0


Sadržaj

1. Pregled

2. Podaci za kontakt odgovorne osobe i službenika za zaštitu podataka

3. Svrhe obrade, pravne osnove i primatelji

3.1 Registracija za Lidl Plus i upravljanje korisničkim računom

3.2 Posjet poslovnici

3.3 Određivanje vaših interesa za proizvode i personalizirani pristup oglašavanju

3.4 Optimizacija mjera oglašavanja, mreže poslovnica i dizajna poslovnica

3.5 Google reCaptcha

3.6 Nagradne igre

3.7 Ponude partnera

3.8 E-mobilnost

3.9 Moje potvrde za povrat ambalaže

3.10 Lidl Pay

4. Kojim drugim primateljima prosljeđujemo vaše osobne podatke?

4.1 Pregled

4.2 Prosljeđivanje unutar grupacije Lidl

4.3 Prijenos primateljima u trećim zemljama

5. Koliko dugo čuvamo vaše osobne podatke?

6. Koja prava imate u vezi s obradom vaših podataka?


1. Pregled

Lidl Plus je program vjernosti (u daljnjem tekstu „Usluga” ili „Lidl Plus”) koji vam nudi ponude i pro-mocije prilagođene vašim interesima od grupacije Lidl i odabranih partnera.


Lidl Plus možete koristiti tako da se za njega registrirate u odabranim internetskim uslugama grupa-cije Lidl („online usluge“, npr. online trgovine, usluga click and collect, aplikacije itd.). Napominjemo da su neke funkcionalnosti dostupne samo putem Lidl aplikacije. Na primjer, morate se identificirati preko Lidl aplikacije na blagajni kako bi vaše kupovine u Lidl trgovinama bile dodijeljene vašem Lidl Plus profilu.


2. Podaci za kontakt odgovorne osobe i službenika za zaštitu podataka

Osim ako nije drugačije navedeno u nastavku, Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74172 Nec-karsulm („Lidl Stiftung“, „mi“, „nas“) odgovoran je za obradu vaših podataka u okviru programa vjernosti Lidl Plus.


Službenik za zaštitu podataka za Lidl Stiftung dostupan je na gornjoj poštanskoj adresi ili na poveznici zastitapodataka@lidlplus.hr.


3. Svrhe obrade, pravne osnove i primatelji


3.1 Registracija za Lidl Plus i upravljanje korisničkim računom


Svrhe obrade podataka/pravna osnova


Nakon što dovršite registraciju, možete koristiti Lidl Plus u svim povezanim online uslugama s istim korisničkim imenom i lozinkom te pristupiti svojim matičnim korisničkim podacima, povijesti kupo-vine i Lidl Plus funkcijama koje se koriste na vašem Lidl Plus korisničkom računu.


Tijekom Registracije za Lidl Plus obrađuju se podaci u nastavku:

  • ime,
  • datum rođenja,
  • adresa e-pošte,
  • broj mobilnog telefona,
  • lozinka,
  • titula (izborno),
  • spol (izborno),

Potreban nam je vaš datum rođenja jer je za sudjelovanje u programu Lidl Plus potrebna minimalna dob od 18 godina (pogledajte točku 2 uvjeta sudjelovanja), a za određene proizvode (npr. alkoholna pića) potrebno je uzeti u obzir dobnu granicu.


Također, po želji možete pohraniti svoju adresu i prezime na svoj Lidl Plus korisnički račun. Međutim, ti će podaci biti obvezni za određene funkcije.


Ako ste se registrirali za program Lidl Plus u Lidl aplikaciji, također ćemo obraditi poslovnicu koju ste tamo odabrali. Osim gore navedenih podataka, primamo informacije od online usluge koju koristite, ako je dostupna, o tamo pohranjenim načinima plaćanja i povijesti vaših kupnji i narudžbi. Ovim podacima možete pristupiti na svom Lidl Plus korisničkom računu. Koje online usluge prenose vašu povijest plaćanja na Lidl Plus korisnički račun možete saznati u informacijama o zaštiti podataka online usluge.



Podatke prikupljene tijekom registracije obrađujemo posebno u sljedeće svrhe:

  • komunikaciju s vama,
  • potvrdu vašeg identiteta kao vlasnika računa (npr. prilikom ponovnog postavljanja lozinke),
  • jasnu dodjelu vašeg ponašanja pri kupnji i korištenju vašem korisničkom profilu.

Također koristimo vašu adresu e-pošte da vam pošaljemo obavijest kada se vašem računu pristupi putem novog uređaja.


Kako bi se osigurao postupak registracije/prijave, obrađuju se sljedeći podaci:

  • navedena adresa e-pošte ili broj mobilnog telefona,
  • IP adresa,
  • pokreti miša,
  • trajanje vašeg boravka na stranici za registraciju,
  • online identifikatori kao što su ID uređaja,
  • pojedinosti o pregledniku (naziv i verzija preglednika),
  • naziv i verzija operacijskog sustava uređaja na kojem je instaliran preglednik,
  • mrežna lokacija vašeg uređaja tijekom prijave,
  • datum i vrijeme pokušaja registracije/prijave,
  • informacije o tome jesu li pokušaji registracije/prijave bili uspješni.

Ako želite koristiti našu uslugu plaćanja Lidl Pay (pogledajte točku 3.12 u nastavku), uz vašu privolu, takozvana „dvofaktorska autentifikacija“ bit će integrirana u proces registracije. Kad se registrirate za svoj Lidl Plus korisnički račun, poslat ćemo vam kontrolni kod na vaš broj mobilnog telefona ili adresu e-pošte koju ste registrirali. To osigurava da samo vi imate pristup svom korisničkom računu, čak i ako je vaša lozinka poznata trećim stranama. Dvofaktorska autentifikacija može se deaktivirati u bilo kojem trenutku putem naše službe za korisnike. U tom slučaju više nećete moći koristiti Lidl Pay.


Pravni temelj za gore navedenu obradu podataka je članak 6. stavak 1. točke b. i f. GDPR-a, odnos-no obrađujemo vaše podatke kako bismo vam pružili svoje usluge u skladu s ugovorom. Naš legitimni interes proizlazi iz opisanih svrha obrade podataka.


Primatelji/kategorije primatelja


Ako se prijavite na online usluge kao Lidl Plus korisnik, dotičnom operateru online usluge prosljeđujemo podatke potrebne za pružanje usluge koju ste naručili. Ovisno o ponudi, to su:

  • potvrđeni podaci za prijavu (npr. adresa e-pošte, lozinka, broj mobilnog telefona),
  • matični podaci (npr. ime, adresa, datum rođenja),
  • pohranjeni načini plaćanja,
  • informacije pohranjene u području „O meni“,

Vaše matične podatke također prosljeđujemo onim društvima u grupacije Lidl s kojima dolazite u kontakt s upitima u službi za korisnike.


3.2 Posjet poslovnici

Svrhe obrade podataka/pravna osnova


Ako koristite Lidl Plus, možete se identificirati ili na blagajni ili na automatima prilikom posjeta trgovini. U tom slučaju bilježimo podatke u nastavku:

  • poslovnicu koju ste posjetili,
  • proizvode koje ste kupili ili vratili prema vrsti, količini i cijeni,
  • kupone i potvrde za povrat ambalaže koje ste iskoristili,
  • iznos računa o kupnji,
  • vrijeme plaćanja i korišteni način plaćanja.


Pravna osnova za ovo je članak 6. stavak 1. točka b) GDPR-a, odnosno gore navedene podatke obrađujemo na temelju ugovornog odnosa između vas i nas.


Kako bismo spriječili ekonomsku štetu grupacije Lidl, analiziramo vaše ponašanje tijekom kupovine u svrhu sprječavanja prijevara. Da bismo to učinili, posebno procjenjujemo vraćate li se artikle i koliko često. Pravna osnova za ovo je članak 6. stavak 1. točka f) GDPR-a. Naš legitimni interes proizlazi iz opisanih svrha obrade.


U slučaju povlačenja proizvoda provjeravamo jeste li kupili predmetni proizvod kako bismo vas mogli obavijestiti o povlačenju. Ova se obrada provodi radi zaštite vašeg zdravlja (članak 6. stavak 1. točka d) GDPR-a) i zato što imamo legitiman interes obavijestiti vas o svim povlačenjima proizvoda (članak 6. stavak 1. točka f) GDPR-a).


3.3 Određivanje vaših interesa za proizvode i personalizirani pristup oglašavanju

Svrhe obrade podataka/pravna osnova


U sklopu programa Lidl Plus utvrđujemo koji bi vam proizvodi, akcije i usluge potencijalno mogli biti zanimljivi i relevantni. To se posebno radi na temelju podataka u nastavku:

  • kupnje u trgovini (npr. kupljeni ili vraćeni proizvodi prema vrsti, količini i cijeni),
  • demografski podaci (npr. dob, spol, mjesto stanovanja),
  • podaci pohranjeni u Lidl Plus korisničkom računu,
  • podaci o životnim okolnostima i interesima, koji su pohranjeni u odjeljku „O meni“,
  • aktivirani i/ili iskorišteni kuponi,
  • sudjelovanje u nagradnim igrama i promocijama,
  • rezervacije,
  • korištenje naših partnerskih ponuda opisanih u točki 3.9 (npr. vrijeme, količina, mjesto),
  • korištenje digitalnih usluga opisanih u odjeljku 3.13 (npr. informacije o vašoj autorizaciji pristupa uslugama naših partnera, trajanje korištenja usluga, datum završetka besplatnog mjeseca, aktivacija i korištenje sakupljača popusta za digitalne usluge)
  • korištena funkcija programa Lidl Plus,
  • korištenje naših usluga za plaćanje Lidl Pay.

Osim toga, sljedeće informacije iz online usluga obrađuju se kako bi se utvrdili vaši interesi:

  • podaci o korištenju Lidl aplikacije, npr.
  • posjećeni odjeljci aplikacije,
  • pregledani artikli,
  • verzija operacijskog sustava,
  • identifikacija uređaja,
  • jezik sustava i odabrana zemlja,
  • verzija korištene Lidl aplikacije,
  • podaci za praćenje, npr.
  • oglašavački identifikatori (iOS IDFA, Android oglašivački ID ili Huawei ID, adresa e-pošte, kućna adresa, broj mobilnog telefona),
  • IP/MAC adresa,
  • HTTP zaglavlje,
  • otisak prsta uređaja,
  • podaci o korištenju aplikacija i web-stranica (poveznice na koje ste kliknuli, područja koja ste posjetili, trajanje i učestalost korištenja, broj klikova i listanja),
  • tokeni aplikacija i događaja,
  • informacije iz online usluga grupacije Lidl, npr.
  • o proizvodima kupljenim/rezerviranim u online uslugama prema vrsti, količini i cijeni,
  • iznos računa i vrijeme plaćanja,
  • korišteni način plaćanja,
  • odabrani način dostave,
  • sudjelovanje u anketama i nagradnim igrama,
  • proizvodi pohranjeni u košarici,
  • učestalost kupovnih transakcija,
  • web-praćenje podataka iz online usluga,
  • vaše ponašanje pri korištenju u odnosu na marketinške komunikacije online usluga, npr.
  • vrijeme otvaranja newslettera,
  • kliknute poveznice ili područja,
  • trajanje i učestalost korištenja.

Koristimo se matematičkim i statističkim metodama kako bismo odredili vaše interese. U tu se svr-hu vaši osobni podaci uspoređuju i s podacima drugih kupaca. Na temelju te usporedbe možemo odrediti koji su proizvodi i promocije relevantni za kupce s usporedivim interesima.


Koristimo se ovim informacijama kako bismo vama i drugim korisnicima prikazali personalizirano oglašavanje prilagođeno vašim interesima u online uslugama i kako bismo vam ponudili najbolje moguće pojedinačne ponude i kampanje s popustima. Ako je moguće, primit ćete i personalizirane informacije o proizvodima, promocijama, nagradnim igrama, novim uslugama, anketama kupaca i novostima iz streaminga, poslovnica, online trgovina, ponuda cvijeća, fotografija i putovanja. Ova saznanja koristimo i za optimizaciju programa Lidl Plus.


Pravna osnova za ovo je članak 6. stavak 1. točka b) GDPR-a, odnosno gore navedene podatke ob-rađujemo na temelju ugovornog odnosa između vas i nas.


Primatelji/kategorije primatelja


Osim toga, možemo prenijeti podatke opisane u ovom paragrafu drugim društvima u grupaciji Lidl ili drugim trećim stranama ako za ovo postoji zakonska osnova (osobito vaša privola za korištenje tehnika praćenja na našim online uslugama).


3.4 Optimizacija mjera oglašavanja, mreže poslovnica i dizajna poslovnica

Svrhe obrade podataka/pravna osnova


Ako nam date svoju adresu tijekom registracije ili kasnije na Lidl Plus korisničkom računu, koristit ćemo je za optimizaciju mjera oglašavanja (npr. distribucija letaka, oglašavanje na plakatima) i za optimizaciju mreže poslovnica.


Ovi se podaci obrađuju na temelju našeg legitimnog interesa za optimizacijom prodajnih kanala (čl. 6. stavak 1. točka f) GDPR-a).


3.5 Google reCaptcha

Svrhe obrade podataka/pravna osnova


Kako bismo zaštitili naš postupak registracije/prijave od napada ili zlouporabe od strane automatiziranih programa (tzv. robota), koristimo Google reCaptcha. Na primjer, botovi pokušavaju dobiti lozinke za korisničke račune ili ograničiti funkcionalnost web-stranice masovnim prijenosom podataka.


Google reCaptcha utvrđuje je li interakciju s web-stranicom izvršio ljudski korisnik ili bot. U tu se svrhu analizira ponašanje tijekom korištenja (vrijeme provedeno na stranici ili pokreti miša), a Google čita IP adresu i provjerava je li u prošlosti mogla biti dodijeljena botu. Ako je IP adresa već dodijeljena botu, Google nam šalje tu informaciju. Zatim pohranjujemo te IP adrese za obranu od budućih napada. Ova analiza počinje automatski čim otvorite stranicu za registraciju.


Pravni temelj za ovu obradu podataka je članak 6. stavak 1. rečenica 1. točka f) GDPR-a. Naš legitimni interes proizlazi iz gore navedenih svrha obrade.


Primatelji/kategorije primatelja


Kada koristite Google reCaptcha, gore navedene podatke također obrađuje Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, Kalifornija 94043, SAD za pružanje usluge. Nemamo utjeca-ja na obradu i korištenje podataka od strane društva Google. Dodatne informacije o obradi podataka od strane društva Google možete pronaći ovdje: https://policies.google.com/privacy.



3.6 Nagradne igre

Svrhe obrade podataka/pravna osnova


Kao Lidl Plus korisnik možete sudjelovati u raznim nagradnim igrama. Osim ako nije drugačije navedeno u dotičnoj nagradnoj igri, vaši će se podaci obrađivati u sklopu vašeg sudjelovanja u nagradnoj igri za obradu nagradne igre (npr. određivanje pobjednika, obavještavanje pobjednika, slanje nagrade) i utvrđivanje vaših interesa kao što je opisano u točki 3.3.


Pravna osnova za to je članak 6. stavak 1. točka b) GDPR-a, odnosno gore navedene podatke obrađujemo na temelju ugovornog odnosa između vas i nas.


Primatelji/kategorije primatelja


Osim gore navedenog utvrđivanja vaših interesa i personaliziranog pristupa oglašavanju, vaši podaci bit će proslijeđeni samo društvima grupacije Lidl ili trećim stranama ako je to potrebno za obradu nagradne igre (npr. slanje nagrade putem logističke tvrtke).



3.7 Ponude partnera

Svrhe obrade podataka/pravna osnova


Preko aplikacije Lidl Plus imate priliku iskoristiti snižene ponude odabranih partnera. Za neke od ovih ponuda morate se identificirati kao Lidl Plus kupac pomoću svoje digitalne korisničke kartice. U tom slučaju, partner nas obavještava o korištenju posebne ponude, uključujući povezane informacije (npr. vrijeme, količina, lokacija).


Ako Lidl Plus nudi posebne ponude za sklapanje ugovora s našim partnerima , od njih dobivamo vaše podatke za kontakt (npr. Adresu e-pošte i broj mobilnog telefona) kako bismo mogli ispravno pridružiti posebnu ponudu vašem računu.


Podatke koristimo za korištenje partnerskih ponuda za utvrđivanje vaših interesa kao što je gore opisano i za prikaz prilagođenog oglašavanja.


Pravna osnova za ovo je članak 6. stavak 1. točka b) GDPR-a, odnosno gore navedene podatke obrađujemo na temelju ugovornog odnosa između vas i nas.


Primatelji/kategorije primatelja


Ako iskoristite ponude partnera putem aplikacije Lidl Plus, partneru šaljemo samo informaciju da ste korisnik programa Lidl Plus kako bi vam partner mogao dodijeliti odgovarajuću ponudu.


3.8 E-mobilnost

Svrhe obrade podataka/pravna osnova


Kako biste počeli puniti na Lidl punionici, prvo se morate identificirati s aplikacijom Lidl Plus. Ako još niste unijeli adresu u aplikaciju Lidl Plus, od vas će se tražiti adresa za naplatu kako bi se moglo izvr-šiti plaćanje. Tijekom procesa punjenja obrađujemo sljedeće podatke s obzirom na vaš korisnički broj:

  • datum punjenja,
  • količina punjenja (kWh),
  • snaga punjenja (kW),
  • početak i završetak punjenja (vrijeme),
  • vrsta korištenog utikača za punjenje.

Podatke koristimo za utvrđivanje vaših interesa prilikom korištenja punionica kao što je gore opisa-no i za prikaz prilagođenog oglašavanja.


Pravna osnova za ovo je članak 6. stavak 1. točka b) GDPR-a, odnosno gore navedene podatke ob-rađujemo na temelju ugovornog odnosa između vas i nas.


Primatelji/kategorije primatelja


Ako odaberete stanicu za punjenje i utikač u aplikaciji Lidl Plus kao dio usluge e-mobilnosti, prenijet ćemo vaše matične podatke o društvu Lidl Hrvatska d.o.o. k.d u svrhu obrade procesa punjenja. Pravna osnova za ovaj prijenos je članak 6. stavak 1. točka b ) GDPR-a.


3.9 Moje potvrde za povrat ambalaže

Svrhe obrade podataka/pravna osnova:


Kako biste spremili digitalne potvrde za povrat ambalaže u svoju Lidl aplikaciju i iskoristili ih na blagajni, morate se identificirati na aparatu za potvrde za povrat ambalaže i na blagajni. Prilikom pohranjivanja i iskorištavanja digitalnih potvrda za povrat ambalaže, obrađujemo sljedeće podatke u vezi s vašim korisničkim brojem i prenosimo ih odgovarajućem nacionalnom društvu:

  • ID potvrde za povrat ambalaže,
  • ukupni iznos potvrde za povrat ambalaže,
  • datum izrade i iskorištenja potvrde za povrat ambalaže,
  • poslovnica,
  • vrsta predmeta povrata (boca, limenka, čaša, itd.),
  • vrsta otkupa (automatski, ručni).

Pravna osnova za ovo je članak 6. stavak 1. točka b) GDPR-a, odnosno gore navedene podatke ob-rađujemo na temelju ugovornog odnosa između vas i nas.


Primatelji/kategorije primatelja


Ako svoje digitalne potvrde za povrat ambalaže želite iskoristiti na blagajni u aplikaciji Lidl Plus u sklopu usluge Moje potvrde za povrat ambalaže, potvrde za povrat ambalaže koje ste odabrali po-slat ćemo društvu grupacije Lidl koje će vam isplatiti vrijednost potvrde za povrat ambalaže.


3.10 Lidl Pay


Kreditna kartica

Svrhe obrade podataka/pravna osnova


Kao Lidl Plus kupac, po želji možete registrirati svoju kreditnu ili debitnu karticu na našu uslugu mo-bilnog plaćanja „Lidl Pay“ i vršiti plaćanja (npr. u Lidl poslovnicama) na jednostavan način koristeći svoj mobilni uređaj. Za registraciju i korištenje usluge Lidl Pay morate unijeti broj svoje kreditne ili debitne kartice, CVV/CSV kod i datum isteka kartice. Ovi se podaci pružaju i pohranjuju šifrirani izravno u PCI-DSS i PCI 3DS certificiranim sustavima naše platforme za plaćanje. Kako bismo bili sigurni da ste stvarno vlasnik kreditne/debitne kartice, vaši se podaci uspoređuju s podacima tvrtke koja je izdala karticu.


Ako je registracija za Lidl Pay bila uspješna, platforma za plaćanje šalje nam token kao potvrdu. Zatim povezujemo taj token s vašim korisničkim računom.


Pravna osnova za ovo je članak 6. stavak 1. točka b) GDPR-a, odnosno gore navedene podatke ob-rađujemo na temelju ugovornog odnosa između vas i nas.


Primatelji/kategorije primatelja


Čim upotrijebite Lidl Pay u Lidl poslovnici, podaci o vašoj kreditnoj ili debitnoj kartici bit će proslije-đeni odgovarajućem društvu grupacije Lidl za obradu plaćanja, koje će podatke obraditi za vlastite potrebe (npr. za poreznu potvrdu obveze).


Kako bismo mogli provesti postupak plaćanja u skladu sa zakonskim odredbama Direktive (EU) 2015/2366 („PSD 2“), primjenjivim nacionalnim provedbenim zakonima i delegiranom uredbom (EU) 2018/389, također razmijeniti određene podatke uz pomoć informacija naših pružatelja usluga (npr. podatke o vama, transakciji i vašem ponašanju pri plaćanju) s vašom kreditnom institucijom ili izdavateljem vašeg načina plaćanja (npr. vaše debitne ili kreditne kartice).


Ova obrada se provodi na temelju članka 6. stavak 1. točka b) GDPR-a (provedba plaćanja) i na te-melju članka 6. stavak 1. točka c) GDPR-a (ispunjavanje gore navedenih zakonskih obveza).


Kako bismo spriječili prijevaru, obrađujemo vaš broj mobilnog telefona u postupku registracije, predautentifikacije i plaćanja te ga prenosimo pružatelju usluge plaćanja. Pravna osnova za ovo je članak 6. stavak 1. točka f) GDPR-a, prema kojem je naš legitimni interes izbjegavanje prijevare.



4. Kojim drugim primateljima prosljeđujemo vaše osobne podatke?


4.1 Pregled

Uz slučajeve navedene u odjeljcima 3.1 – 3.13, vaši osobni podaci bit će proslijeđeni bez vaše pret-hodne privole samo ako je to dopušteno zakonom. To može biti slučaj, na primjer, ako:

• imamo legitiman interes za prosljeđivanje vaših osobnih podataka u administrativne svrhe unutar grupacije Lidl te ako to vaša prava i interesi u zaštiti vaših osobnih podataka u smislu članka 6. stavka 1. točke f) GDPR-a ne nadmašuju ili

• kao izvršitelje obrade koristimo treće strane koje smo pomno odabrali i ugovorom obvezali na obradu vaših osobnih podataka isključivo prema našim uputama.


4.2 Prosljeđivanje unutar grupacije Lidl

Podaci dostavljeni tijekom registracije dijelit će se unutar grupacije Lidl u interne administrativne svrhe, uključujući zajedničku skrb o kupcima.


Svaki prijenos osobnih podataka opravdan je činjenicom da imamo legitiman interes za prosljeđi-vanje podataka u administrativne svrhe unutar naše grupacije (članak 6. stavak 1. točka f) GDPR-a).



4.3 Prijenos primateljima u trećim zemljama

Pod određenim okolnostima može biti potrebno da vaše osobne podatke prenesemo primateljima u trećoj zemlji ili nekoliko trećih zemalja izvan Europske unije (EU)/Europskog gospodarskog prosto-ra (EEA).


Europska komisija je odlukom o primjerenosti potvrdila da neke treće zemlje imaju razinu zaštite podataka usporedivu s onom iz GDPR-a. Ovdje možete pronaći pregled trećih zemalja s odlukom o primjerenosti. Za pružatelje usluga sa sjedištem u SAD-u, ovo se odnosi samo ako su certificirani prema okviru za prijenos podataka između Europske unije i Sjedinjenih Država.


Ako ne bude odluke o primjerenosti, prijenos ćemo osigurati drugim mjerama. To mogu biti, na primjer, obvezujući propisi poduzeća, standardne ugovorne klauzule Europske komisije, certifikati ili priznati kodeksi ponašanja.


Osim ako nije drugačije navedeno, prijenos u treću zemlju odvija se ili na temelju odluke o primje-renosti ili jedne od gore navedenih mjera. Ako imate pitanja, možete se obratiti našem službeniku za zaštitu podataka (2. paragraf).


5. Koliko dugo čuvamo vaše osobne podatke?


Vaše osobne podatke brišemo ili anonimiziramo čim više nisu potrebni za navedene svrhe. Vaše osobne podatke u pravilu čuvamo za vrijeme trajanja vašeg sudjelovanja u programu Lidl Plus. Ako ste neaktivni 24 mjeseca ili aktivno izbrišete svoj Lidl Plus korisnički račun, obavijestit ćemo vas o predstojećem brisanju. Unutar 72 sata imate mogućnost poništiti brisanje ponovnom prijavom. Ako vaše podatke treba pohraniti dulje zbog zakonskih razdoblja zadržavanja ili radi osiguranja, postav-ljanja ili provedbe pravnih zahtjeva, pohranit ćemo vaše podatke nakon brisanja računa. Čuvanje će trajati samo onoliko dugo koliko je dopušteno zakonom.


Ako ne koristite Lidl Pay 24 mjeseca, podaci prikupljeni unutar ove funkcije i sama funkcija bit će izbrisani. U nastavku se u bilo kojem trenutku možete ponovno registrirati za Lidl Pay.


Sve osobne podatke koje nam dostavite u sklopu upita korisničke službe izbrisat ćemo ili anonimizi-rati najkasnije 90 dana nakon konačnog odgovora. Iskustvo je pokazalo da nakon 90 dana obično nema više upita. Ako se zaštite prava ispitanika, osobni podaci bit će pohranjeni 3 godine nakon konačnog odgovora kako bi se pružio dokaz da smo pružili sveobuhvatne informacije i poštivali zakonske zahtjeve.


Datoteke dnevnika u koje bilježimo vaše interakcije s aplikacijom Lidl Plus (npr. vaša registracija, ponovno postavljanje lozinke itd.) pohranjujemo do 90 dana.


6. Koja prava imate u vezi s obradom vaših podataka?

U skladu s člankom 15. stavkom 1. GDPR-a, imate pravo zatražiti besplatne informacije o osobnim podacima koji su o vama pohranjeni.


Osim toga, ako su zakonski uvjeti ispunjeni, imate pravo na ispravak (članak 16. GDPR-a), brisanje (članak 17. GDPR-a) i ograničenje obrade (članak 18. GDPR-a). Ako ste nam dostavili obrađene po-datke, imate pravo na prijenos podataka u skladu s člankom 20. GDPR-a.


Ako se obrada podataka provodi na temelju članka 6. stavka 1. Par. 1. točke e) ili f) GDPR-a, imate pravo na prigovor u skladu s člankom 21. GDPR-a. Ako uložite prigovor na obradu podataka, to će se nastaviti samo ako možemo dokazati uvjerljive legitimne razloge za daljnju obradu koji nadmašu-ju vaš interes za prigovorom. Svoj prigovor možete poslati u bilo kojem trenutku na da-tenschutz@lidlplus.xx.


Ako se obrada podataka temelji na privoli u skladu s člankom 6. stavkom 1. par. 1. točkom a) ili člankom 9. stavkom 2. točkom a) GDPR-a, možete opozvati svoju privolu u bilo kojem trenutku s budućim učinkom bez utjecaja na zakonitost prethodne obrade.


Također imate pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu za zaštitu podataka. Odgovorno je tijelo za nadzor zaštite podataka savezne države u kojoj živite ili u kojoj se nalazi sjedište odgovorne oso-be.


Informacije o zaštiti podataka za preuzimanje

Ovdje možete preuzeti Informacije o zaštiti podataka usluge Lidl Plus u PDF verziji.


Za pregled dokumenta u PDF-u potreban ti je Adobe Acrobat Reader.