Pravila Lupilu kampanje „Sve što beba treba“ - 2. dio
1. Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. (dalje: „Lidl“) organizirao je nastavak je Lupilu kampanju „Sve što beba treba“ (dalje: „Kampanja“) koja je počela 24.9.2024. i traje do isteka zaliha.
2. U okviru Kampanje Lidl Plus korisnicima će se besplatno dijeliti ukupno 20.000 primjerka personaliziranog vodiča „Sve što beba treba“ s uključenim personaliziranim milestone karticama. Sudionik upisuje ime djeteta koje će biti prikazano na naslovnici vodiča i na svakoj milestone kartici, uz to, sudionik odabire i željenu boju naslovnice vodiča (od 4 ponuđene).
3. Da bi prijava sudionika bila valjana potrebno je putem Lidl Plus aplikacije pristupiti obrascu i upisati sve potrebne podatke te da dani podaci budu točni i da se odnose na sudionika (nije dopušteno sudjelovati u Kampanji s netočnim, lažnim ili tuđim podacima).
4. Sudionik koji se do isteka zaliha uredno prijavi za sudjelovanje u Kampanji može dobiti samo jedan personalizirani vodič za svoje kućanstvo na navedenu adresu stanovanja (bez obzira na broj članova kućanstva/broj djece). Ako se za sudjelovanje u Kampanji prijavi više sudionika iz istog kućanstva, kućanstvo ima pravo samo na jedan personalizirani vodič te će samo jedan sudionik dobiti vodič u slučaju da je njegova prijava u skladu s ovim Pravilima.
5. Nije dopušteno da sudionik izvrši više prijava u okviru Kampanje (npr. da se prijavi s više različitih identiteta, ili s više različitih email adresa ili adresa stanovanja, ili više puta s jednom adresom stanovanja, itd.).
6. U slučaju sumnje na zlouporabu (povredu ovih pravila kao npr. višestruke prijave, itd.), Lidl ima pravo zatražiti od sudionika dodatne podatke radi provjere radi li se o zlouporabi te u slučaju da utvrdi zlouporabu ima pravo odbiti slanje personaliziranog vodiča. Ako sudionik odbije surađivati s Lidlom i dostaviti podatke potrebne za provjeru, Lidl ima pravo uskratiti slanje personaliziranog vodiča.
7. Budući da se radi o besplatnoj podjeli personaliziranih vodiča, isključena je odgovornost Lidla za bilo kakve eventualne tehničke nedostatke personaliziranog vodiča (npr. ako je vodič oštećen, ako je u tiskanim materijalima gramatička pogreška ili pogreška u personalizaciji, itd.).
8. Lidl nije odgovoran za bilo kakve eventualne probleme koji mogu nastati prilikom dostave paketa jer dostavu ne vrši Lidl nego vanjske dostavne službe. U slučaju problema u dostavi paketa, sudionik je dužan javiti se dostavnoj službi radi rješenja problema.