Vaš internet preglednik nije podržan.
Za ispravan prikaz web stranice koristite jedan od sljedećih internet preglednika.PažnjaMolimo vas ažurirajte svoj preglednik, ako nastavite s ovim internet preglednikom, vaše iskustvo pregledavanja web stranice neće biti zadovoljavajuće.

Uvjeti sudjelovanja u programu Lidl Plus

Status: ožujak 2025.

Verzija: 3.0


1. Područje primjene i odnos prema drugim propisima

2. Uvjeti za sudjelovanje

3. Registracija, korisnički račun i sklapanje ugovora

4. Predmet usluge tijekom korištenja usluge Lidl Plus

4.1 Prikladne informacije

4.2 Prikupljanje i pohranjivanje podataka

4.2.1 Registracija za Lidl Plus

4.2.2 Podaci iz korisničkog računa Lidl Plus

4.2.3 Posjet poslovnicama

4.2.4 Služba za korisnike

4.2.5 Praćenje podataka iz online usluga

4.2.6 Rezervirani proizvodi

4.2.7 Ponude partnera

4.2.8 E-mobilnost

4.2.9 Mobilno plaćanje

Općenito

Posljedice neuspješnog plaćanja

Oprez pri rukovanju PIN-om

Blokiranje Lidl Pay

Zaboravljeni PIN

4.2.10 Online trgovina / ostale digitalne ponude

4.2.11 Moj povrati

4.2.12. Skupljač kupona / popusta

4.3 Analiza podataka

5. Opći zahtjevi za korištenje usluge

6. Funkcija rezervacije

7. Vaše obveze

8. Raskid ugovora

9. Odgovornost

10. Raskid, brisanje

11. Završne odredbe



1. Područje valjanosti i odnos prema drugim propisima


Ovim je uvjetima sudjelovanja u programu Lidl Plus („Uvjeti sudjelovanja“) uređeno sudjelo-vanje u programu vjernosti Lidl Plus (u nastavku „Usluga“). Uslugom upravlja Lidl Stiftung & Co. KG (u nastavku „Lidl Stiftung“ ili „mi“). Lidl Stiftung, međutim, ima pravo koristiti podiz-vođače i/ili druge tvrtke u grupi Lidl tvrtki u nastavku opisane kao „tvrtke Lidl“ ili „Lidl“. Uslu-ga je usmjerena na potrošače (u nastavku „Kupac“ ili „vi“), koji primjerice rezerviraju proiz-vode ili žele koristiti druge funkcije Lidl Plus i/ili preko Lidl Plus primati personalizirane informacije o ponudama i akcijama u trgovinama Lidl i od odabranih partnera, koje se što je moguće više podudaraju s njihovim interesima. Cilj korištenja programa Lidl Plus je osigurati da dobivate relevantniji sadržaj i da vam Lidl ne šalje informacije koje vas ne zanimaju. Osnova za određivanje relevantnog sadržaja je posebno ponašanje pri kupnji i korištenju proizvoda i usluga tvrtki Lidl, kako je opisano u nastavku.

Lozinkom zaštićeni korisnički račun Lidl Plus pruža vam uvid u vaše podatke iz različitih usluga grupe tvrtki, kao npr. Lidl online trgovine, Lidl aplikacije itd. („online usluge“) na jednom mjestu (u nastavku „korisnički račun“ ili „korisnički račun Lidl Plus“), kako biste istima mogli pristupiti, njima upravljati i obrađivati ih. Nakon jednokratne registracije za neku online uslugu korisnički račun vam omogućuje korištenje online usluga s istim korisničkim imenom i lozinkom, pod uvjetom da je korisnički račun implementiran u odgovarajuću online uslugu.

Usluga se stavlja na raspolaganje na temelju uvjeta sudjelovanja navedenih u nastavku. Trenutačno važeće uvjete sudjelovanja možete u svakom trenutku pogledati na te ih spremiti ili ispisati. Nakon sklapanja ugovora ne spremamo tekst ugovora.


2. Uvjeti za sudjelovanje

Morate imati 18 godina i biti potrošač u skladu s čl. 4. točkom 21. Zakona o zaštiti potrošača, kako biste se mogli prijaviti za našu uslugu. Sudjelovanje može biti samo u privatne svrhe. Isključeno je komercijalno sudjelovanje kao poduzetnik u smislu članka 4. točke 34. Zakona o zaštiti potrošača.


3. Registracija, korisnički račun i sklapanje ugovora

Da biste koristili našu uslugu, morate izraditi korisnički račun.

Dajete obvezujuću ponudu za registraciju za uslugu i korištenje funkcionalnosti usluge, klikom na tipku „Dalje“ u Lidl aplikaciji te unosom svih potrebnih podataka, korisničkog imena i lozinke za vaš korisnički račun („podaci za prijavu“) i klikom na tipku „Registriraj me odmah“ („Ponuda“). Ta je ponuda za vas besplatna. Sve dok ne kliknete na tipku „Dalje“ možete u bilo kojem trenutku prekinuti registraciju ili promijeniti unesene podatke, tako što ćete podatke izbrisati, dopuniti ili potvrditi u različitim mapama ili zatvaranjem Lidl aplikacije. Tijekom procesa registracije morate potvrditi svoj broj mobilnog telefona. U tu ćemo vam svrhu poslati SMS s kodom za potvrdu. Proces registracije nije moguće nastaviti bez potvrde broja mobilnog telefona.

Po dovršetku procesa registracije unesene podatke možete u svakom trenutku promijeniti u svom osobnom korisničkom računu.

Nakon primitka vaše ponude za sklapanje ugovora, na adresu e-pošte koju ste naveli tijekom registracije poslat ćemo vam potvrdu o primitku ponude („potvrda narudžbe“). Ova potvrda narudžbe također predstavlja naše prihvaćanje ponude („sklapanje ugovora“) i sadrži poveznicu za provjeru. Uslugu možete koristiti čim primite potvrdu narudžbe. Po dovršetku registracije, automatski vam se dodjeljuje korisnički broj.

Budući da uslugu pružamo dobrovoljno i besplatno, u pojedinačnim slučajevima imamo pravo odbiti izradu korisničkog računa bez navođenja razloga.

Adresa e-pošte i broj mobilnog telefona koje navedete ne smiju biti pridruženi nijednom drugom korisničkom računu. Također je zabranjeno navođenje tuđe adrese e-pošte, broja mobilnog telefona ili drugih podataka za kontakt, a posebno takozvanih „Adresa e-pošte za jednokratnu upotrebu“. Svoje podatke za prijavu čuvajte na sigurnom. Zabranjeno je davanje pristupa vašem korisničkom računu drugim osobama.

Svaka interakcija s tvrtkom Lidl koja se dogodi preko vašeg korisničkog računa bit će pripisana vama. Ovo također vrijedi ako su treće strane trgovale preko vašeg korisničkog računa, ako su te treće strane mogle koristiti vaš korisnički račun zbog vašeg krivog ponašanja. Morate nas odmah obavijestiti o svakom neovlaštenom korištenju vašeg korisničkog računa i promijeniti svoje podatke za prijavu ako sumnjate da vaš korisnički račun koriste treće strane.

Za registraciju za Lidl Plus imate sljedeće mogućnosti:

• preko naše Lidl aplikacije

Korištenje korisničkog računa na uređajima s operacijskim sustavom Android moguće je sa-mo ako uređaj koristi preglednik Google Chrome.


4. Predmet usluge tijekom korištenja usluge Lidl Plus

Točka 4. vrijedi isključivo u slučaju korištenja usluge Lidl Plus. „Korištenje usluge Lidl Plus“ u kontekstu ovih uvjeta sudjelovanja znači korištenje usluge Lidl Plus od prve prijave vašim korisničkim računom Lidl Plus, koja može uslijediti automatski nakon uspješne registracije. Za korištenje funkcije rezervacije vrijedi 6. paragraf.


4.1 Prikladne informacije

Svrha usluge je, posebno, slati vam najprikladnije informacije ili ih prikazati u online usluga-ma koje su vam relevantne i, koliko je to moguće, pružiti vam personalizirane Lidl ponude i usluge.

Sudjelovanje u programu Lidl Plus je besplatno.

Kada koristite Lidl Plus, možete uživati u širokom spektru usluga prilagođenih vašim potrebama. To, između ostalog, uključuje ponude prilagođene upravo vašim potrebama i željama, sudjelovanje u nagradnim igrama te popuste i posebne akcije. U tu svrhu pokušat ćemo utvrditi vaše interese i preferencije u pogledu proizvoda i usluga koje Lidl nudi.


4.2 Prikupljanje i pohranjivanje podataka

Naše određivanje ponuda koje vam odgovaraju temelji se na podacima navedenim u ovom odjeljku.


4.2.1 Registracija za Lidl Plus

U okviru registracije zahtijevamo sljedeće osobne podatke o kupcu: ime, datum rođenja, ad-resu e-pošte, broj mobilnog telefona i lozinku. Izborno mogu biti navedeni titula i spol. Za praktičnu prijavu k tomu postoji i mogućnost aktivacije funkcije „Ostani prijavljen“. Nakon aktivacije funkcije u pregledniku vašeg uređaja postavlja se trajni kolačić (12 mjeseci), da vas korisnički račun prepozna i kod sljedećeg pozivanja. Taj je kolačić također moguće u svakom trenutku izbrisati preko postavki u pregledniku.

Ako se registrirate na povezanu online uslugu, a da se prethodno niste registrirali na neku drugu online uslugu, automatski ćete postaviti Lidl Plus korisnički račun. Ako ste se već regis-trirali na drugu online uslugu integriranu s vašim Lidl Plus korisničkim računom, možete se jednostavno prijaviti na drugu online uslugu koja je u interakciji s uslugom Lidl Plus koristeći svoje postojeće podatke za prijavu. Ako tvrtke Lidl u budućnosti ponude nove online usluge, postoji mogućnost da ih također koristite preko svog Lidl Plus korisničkog računa. Za pojedine online usluge možda će vrijediti dodatni uvjeti korištenja. Funkcija jedinstvene prijave Lidl Plus daje vam identitet za sve portale koji prepoznaju i provjeravaju povezane online usluge i kojim možete upravljati putem Lidl Plus korisničkog računa. Lidl Plus korisnički račun omogućuje vam pregled, pristup, upravljanje i ispravljanje vaših podataka s različitih online usluga na središnjem mjestu. Lidl Plus korisnički račun pohranjuje vaše osobne podatke i informacije kao i osobne podatke i informacije koje ste dali tijekom korištenja drugih online usluga. Na taj su vam način na jednom mjestu vidljivi svi vaši osobni podaci, podaci za prijavu, dobrovoljno dane informacije o vašim životnim okolnostima i interesima iz odjeljka „O meni“, te informacije o pogodnostima koje ste ostvarili u sklopu programa „Obiteljski klub“ kao i informacije o pohranjenim načinima plaćanja i povijesti kupnji i narudžbi na vašem korisničkom računu. Ako je potrebno, vaši podaci bit će proslijeđeni dotičnoj online usluzi tijekom korištenja od-ređenih ponuda kako bi se što lakše koristili dotičnom online uslugom i, ako je potrebno, izvršili dotičnu transakciju.

Tijekom korištenja Lidl Pay preko Lidl Plus možete aktivirati takozvanu „dvofaktorsku autentifikaciju“ za sve vaše online usluge. Nakon aktivacije dvofaktorske autentifikacije kod svake će se prijave na vaš korisnički račun od vas dodatno tražiti navođenje koda za potvrdu koji ćete primiti na broja mobilnog telefona ili adresu e-pošte koje ste registrirali.

Ako više ne želite koristiti dvofaktorsku autentifikaciju, u svakom je trenutku možete deaktivirati u Lidl Plus aplikaciji ili označiti uređaj kao pouzdan. U tom slučaju, međutim, više nećete moći koristiti uslugu mobilnog plaćanja Lidl Pay.

4.2.2 Podaci iz korisničkog računa Lidl Plus

Ako ste dobrovoljno dali određene podatke o svojim životnim okolnostima i interesima u svom Lidl Plus korisničkom računu, tvrtke Lidl također mogu koristiti te podatke u raznim online uslugama (osobito kako bi vam ondje prikazala personalizirane ponude).

4.2.3 Posjet poslovnicama

Ako se identificirate na blagajni kada posjetite poslovnicu, bilježimo poslovnicu koju ste posjetili, proizvode koje ste kupili ili vratili prema vrsti, količini i cijeni, kupone i potvrde za povrat ambalaže koje ste iskoristili, ukupan iznos potvrde, prosječni iznos vaših računa u određenom vremenskom razdoblju, učestalost vaših kupnji kao i vrijeme plaćanja i vrstu korištenog načina plaćanja.


Možete se aktivno identificirati na blagajni koristeći svoju digitalnu korisničku karticu ili broj mobilnog telefona koji ste naveli tijekom registracije. Kuponi u Lidl Plus aplikaciji uvažavaju se tijekom plaćanja na blagajni samo ako ste ih prethodno aktivirali u aplikaciji pod „Kuponi“.


4.2.4 Služba za korisnike

Ako kontaktirate službu za korisnike neke tvrtke Lidl, koristiti ćemo podatke koje navedete u tom kontekstu.


4.2.5 Praćenje podataka iz online usluga

Ako ste pristali na obradu podataka za praćenje u online uslugama za korištenje u Lidl Plus, također ćemo koristiti te informacije kako bismo odredili ponude koje su vam prikladne. U tu svrhu uvažite naše informacije o zaštiti podataka.


4.2.6 Rezervirani proizvodi

Ako rezervirate proizvode putem usluge Lidl Plus i zatim ih kupite u trgovini, također prikupljamo podatke o vašem korištenju naše usluge rezervacije i kupljenim proizvodima.


4.2.7 Ponude partnera

S vremena na vrijeme, unutar usluge Lidl Plus, primjerice u sklopu akcija, imate priliku ostvariti popuste od naših partnera. Ove ponude u pravilu sadrže generički ili individualizirani identifikacijski broj (u daljnjem tekstu „Promotivni kod”) koji izdaje odgovarajući partner, a koji morate navesti ili pročitati tijekom korištenja ponude kod partnera. Kako biste iskoristili neke od ovih ponuda, morate se identificirati kao korisnik usluge Lidl Plus s pomoću QR koda ili svoje digitalne korisničke kartice umjesto s pomoću promotivnog koda. Kako kuponi nisu naša ponuda, primanje i korištenje ponuda stoga podliježe isključivo uvjetima i informacijama o zaštiti podataka dotičnog partnera. Stoga partner povremeno može promijeniti i/ili ukloniti svoje ponude. Partnerske tvrtke obavještavaju nas o iskorištavanju kupona, bonova, kodova bonova itd. Ako funkcija „Pogodnosti partnera” sadrži vanjske poveznice (hiperveze) na web stranice trećih strana, te povezane web stranice isključivo su odgovornost dotičnog operatera.

U slučaju da unutar usluge Lidl Plus bude odobrena posebna ponuda za ugovaranje usluga s našim partnerima, od njih ćemo dobiti vaše podatke za kontakt (adresu e-pošte i broj mobilnog telefona) kako bismo mogli ispravno pridružiti posebnu ponudu vašem korisničkom računu.


4.2.8 E-mobilnost

Preko Lidl Plus dodatno imate mogućnost korištenja punionica kojima upravlja Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. odn. Kaufland Hrvatska k.d. („Operater“). Za kupnju električne energije potrebno je sklopiti odgovarajuće ugovore s operaterom. Kako biste započeli proces punjenja koristeći Lidl Plus na jednoj od ovih punionica, morate se identificirati s Lidl Plus na odgovarajućoj punionici i započeti proces punjenja. Molimo vas da prije početka procesa punjenja svoje električno vozilo spojite na punionicu i odaberete željenu punionicu u Lidl Plus aplikaciji.

Ovi uvjeti sudjelovanja ne odnose se na kupnju električne energije i korištenje punionica. Umjesto toga, za to su odlučujući samo posebni uvjeti dotičnog operatera.


4.2.9 Mobilno plaćanje


Općenito


Preko Lidl Plus dobivate i pristup usluzi mobilnog plaćanja („Lidl Pay“), pri čemu imate mogućnost registracije vaše debitne ili kreditne kartice kako biste praktično platili kupljenu robu ili usluge preko vašeg mobilnog uređaja na različitim mjestima plaćanja (npr. blagajna itd.). Za ovu uslugu možete koristiti kreditne i debitne kartice Visa, Mastercard i Maestro. Korištenje funkcije mobilnog plaćanja može podlijegati dodatnim uvjetima i informacijama o zaštiti po-dataka uključenih pružatelja usluga plaćanja. Potrebna registracija unutar Lidl Plus aplikacije odvija se u zaštićenom okruženju.


Tijek procesa registracije kartice


Za korištenje u Lidl Pay možete pohraniti više kreditnih/debitnih kartica. Prije nego što izradite prvu karticu, od vas će se tražiti da izradite osobni PIN. Taj PIN ne mora biti PIN vaše kreditne kartice već ga možete slobodno odabrati. Ako koristite druge načine za provjeru autentičnosti, također se mogu primjenjivati uvjeti korištenja i informacije o zaštiti podataka dotičnog pružatelja usluge (npr. u vezi s funkcijama TouchID ili FaceID društva Apple). Nakon što donesete odluku u slučaju prve registracije kartice ili prilikom dodavanja dodatnih kartica, bit ćete preusmjereni na sigurnu web stranicu pružatelja platforme za plaćanje kako biste registrirali karticu unutar Lidl Plus aplikacije. Ovdje imate mogućnost unijeti tražene podatke (broj kartice, datum isteka, verifikacijski broj kreditne kartice (CVV2)). Nakon potvrde registracije u obrascu, nakon provjere podataka od strane pružatelja platnih usluga, generira se tzv. token koji se pohranjuje u vašem Lidl Plus korisničkom profilu. Ovaj je token identifikacijska značajka koja ne sadrži podatke o kartici i koristi se samo za povezivanje registrirane kartice na strani pružatelja usluga plaćanja s vašom kreditnom ili debitnom karticom u transakciji.

Ako je registracija vaše kartice uspješna, pružatelj usluga plaćanja će nam, uz token, poslati prvih 6 ili 8 (ovisno o duljini BankIdentificationNumber) i zadnje 4 znamenke broja vaše kartice kao i datum isteka kartice dodijeljene vašem Lidl Plus korisničkom profilu.


Tijek postupka plaćanja


Kada pristupite Lidl Plus digitalnoj korisničkoj kartici, klizačem možete odrediti želite li koristiti mobilno plaćanje na blagajni. Ta se postavka zadržava dok je ponovno ne promijenite. Ovo ne vrijedi za plaćanje na punionicama ili za digitalne usluge. Ako ste odabrali mobilno plaćanje, prije svakog plaćanja morate unijeti svoj PIN kako bi se generirao digitalni kod. On vrijedi 15 minuta. Nakon isteka 15 minuta morate izraditi novi kod.

Tijekom procesa plaćanja, token koji identificira vašu kreditnu karticu šalje se pružatelju usluga plaćanja zajedno s iznosom koji treba platiti i drugim podacima specifičnim za transakciju. Nakon što potvrde transakciju, vaša će kupnja robe ili usluga biti dovršena i primit ćete fakturu s relevantnim podacima o transakciji kartice, kao i kod svake druge kupnje robe ili usluga korištenjem kreditne ili debitne kartice.

Kako bismo mogli provesti postupak plaćanja u skladu sa zakonskim odredbama Direktive (EU) 2015/2366 („PSD 2“), primjenjivim nacionalnim provedbenim zakonima i delegiranom uredbom (EU) 2018/389, s pomoću naših pružatelja usluga omogućujemo vašoj kreditnoj instituciji ili tijelu koje je izdalo vaš način plaćanja (npr. vašu debitnu ili kreditnu karticu) provođenje provjere autentičnosti korisnika i preliminarne analize rizika kako bi se procijenila potreba za takvom provjerom autentičnosti korisnika. Ovo je kako bismo osigurali da vi osobno koristite način plaćanja, a ne netko drugi s neprimjerenim namjerama. Ove se informacije posebno odnose na vaše osobne podatke, trenutačnu transakciju i vaše prethodnom ponašanju tijekom plaćanja.


Oprez pri rukovanju PIN-om


Ne smijete prosljeđivati PIN koji ste postavili za mobilno plaćanje (1) trećim stranama, (2) morate ga držati odvojeno od svog mobilnog telefona i posebno (3) ga ne smijete spremati, na primjer, u funkciju bilješki vašeg telefona.

Blokiranje Lidl Pay

Konkretno, imamo pravo blokirati Lidl Pay umjesto vas u nekoj od situacija navedenih u nastavku:

• ako je to potrebno radi zaštite legitimnih interesa nas ili pružatelja usluga plaćanja,

• u slučaju zlouporabe ili prijevarne upotrebe Lidl Plus ili Lidl Pay ili ako postoji sumnja na zlouporabu ili prijevarnu upotrebu Lidl Plus ili Lidl Pay,

• pod uvjetom da ste za svoj Lidl Plus korisnički račun deaktivirali takozvanu „dvofaktorsku autentifikaciju“. Uz dvofaktorsku autentifikaciju kod svake će se prijave na vaš korisnički račun od vas dodatno tražiti navođenje koda za potvrdu koji ćete primiti na broja mobilnog telefona ili adresu e-pošte koje ste registrirali.

Posljedica blokade usluge Lidl Pay je da više ne možete izvršavati plaćanja preko usluge Lidl Pay. Ako je moguće, obavijestit ćemo vas o blokadi usluge Lidl Pay prije blokade, uz navođenje razloga. Isto vrijedi i za deblokiranje.


Deaktivacija usluge Lidl Pay


Konkretno, imamo pravo deaktivirati Lidl Pay umjesto vas u nekoj od situacija navedenih u nastavku:

• ako je PIN za Lidl Pay ili datum isteka kreditne ili debitne kartice netočno unesen pet puta zaredom,

• ako funkciju Lidl Pay ne koristite dulje od 24 mjeseca.

Posljedica deaktivacije usluge Lidl Pay je da više ne možete izvršavati plaćanja preko usluge Lidl Pay.


Zaboravljeni PIN


U slučaju da se više ne sjećate svog Lidl Pay PIN-a, imate mogućnost promijeniti PIN i definirati novi bez gubitka podataka koje ste unijeli.

Ovisno o tome koje podatke o plaćanju imate pohranjene u Lidl Pay, morat ćete izvršiti jednostruku ili dvostruku sigurnosnu provjeru za unos novog PIN-a. Sigurnosna provjera može uključivati traženje podataka o plaćanju, potvrde mobilnog telefona ili drugih detalja kao što je datum isteka registrirane debitne ili kreditne kartice


4.2.10 Online trgovina / ostale digitalne ponude


Pojedinosti o vašem korištenju internetskih usluga ili drugih aplikacija, web- stranica ili drugih digitalnih usluga primamo od tvrtki u grupi tvrtki Lidl, kao što je usluga Click and Collect, ponude cvijeća, ponude za putovanja, online recepti, ponude fotografija, aplikacija Monsieur Cuisine, aplikacija Lidl Home, Obiteljski klub i dr. (osobito odabrani i kupljeni proizvodi, podaci o plaćanju i podaci o načinu dostave, vaši odgovori na ankete, vaše sudjelovanje u nagrad-nim igrama, proizvodi pohranjeni u košarici, učestalost vaših kupnji, vaše podatke za praćenje itd.) i organiziramo ih ako je moguće prema vašim osobnim podacima, vašoj adresi e-pošte ili vašem korisničkom broju. Također kombiniramo prikupljene podatke s informacijama o proizvodima koje ste kupili u trgovini, na primjer kako bismo vam mogli ponuditi ponude posebno prilagođene vašim preferencijama i interesima kao i sudjelovanje u promocijama, ponuditi vam sudjelovanje u posebnim promocijama i mogući pristup oglašavanju koji bi vam više odgovarao.


4.2.11 Moj povrati

Lidl Plus vam nudi digitalni sustav potvrde o pologu za povrat ambalaže, „Moji povrati”. Prvo skenirajte QR kod na automatu za povrat ambalaže svojom Lidl aplikacijom na vlastitom mo-bilnom uređaju. Zatim počnite stavljati plastične i/ili staklene boce, limenke ili druge sprem-nike koje automat prihvaća. Na kraju ćete dobiti digitalnu potvrdu za povrat ambalaže u Lidl Plus aplikaciji. U Lidl Plus aplikaciji možete vidjeti status svojih trenutačnih i već iskorištenih potvrda za povrat ambalaže te njima upravljati. Možete odabrati automatsko iskorištavanje svih dostupnih potvrda za povrat ambalaže u bilo kojem trenutku ili ručno odabrati samo potvrdu za povrat ambalaže koju sljedeći želite iskoristiti.


Kako biste iskoristili svoje potvrde za povrat ambalaže, dovoljno je skenirati svoju Lidl Plus korisničku karticu na blagajni. Ako u iznimnim slučajevima otkup ne uspije, uvijek možete potražiti rezervni QR kod u Lidl Plus aplikaciji i skenirati ga. Svaki QR kod za ručno iskorištava-nje može sadržavati do 10 različitih potvrda za povrat ambalaže. Ako želite iskoristiti više od 10 potvrda za povrat ambalaže odjednom, dobit ćete dodatne QR kodove kako biste ih mogli skenirati na blagajni. Kupnja nije obavezna za otkup.


Ako odaberete digitalnu potvrdu za povrat ambalaže, više ne možete primiti fizičku potvrdu za povrat ambalaže.

Potvrde za povrat ambalaže vrijede 3 pune godine, počevši od 1. siječnja sljedeće godine. Ako izbrišete svoj Lidl Plus korisnički račun, svi vaši podaci, uključujući i vaše potvrde za povrat ambalaže, bit će izbrisani. Stoga će ih biti nemoguće obnoviti.


4.2.12 Skupljač kupona plus/popusta

Dostizanje određenih ciljeva potrošnje u mjesec dana bit će nagrađeno kuponom. Zadržava-mo pravo povremene promjene vaših individualnih ciljnih pragova potrošnje i vrijednosti ili vrste odgovarajućih kupona na početku svakog mjeseca.


4.3 Analiza podataka

Podatke navedene u paragrafu 4.2. prikupljamo u našoj bazi podataka. Procjenjujemo podat-ke s ciljem identificiranja informacija koje bi vas mogle zanimati kako bismo vam primarno poslali ili prikazali takve informacije. Također koristimo matematičko-statističke metode za utvrđivanje mogućih interesa o proizvodima, uzimajući u obzir naš proizvodni asortiman. U tu se svrhu vaši osobni podaci uspoređuju s podacima drugih kupaca. Na temelju ove uspo-redbe možemo zaključiti koji bi drugi proizvodi i promocije za koje su drugi kupci s usporedi-vim interesima pokazali interes također mogli biti zanimljivi vama i drugim kupcima. Među-tim, Lidl ne preuzima zakonsku obvezu osigurati da obrada podataka uvijek funkcionira na opisani način. Uz vašu privolu, izrađujemo analize vašeg korištenja aplikacije i profile seg-mentacije kupaca. Ove vam podatke dodjeljujemo u reklamne svrhe obuhvaćene ugovorom. Također dobivamo opći uvid u to kako optimizirati našu aplikaciju i uspjeh naših reklamnih kampanja. Našim oglašivačkim partnerima pružamo statistički obrađene, anonimne podatke o uspješnosti njihovih reklamnih kampanja za potrebe naplate. Naši oglašivački partneri ne mogu pratiti ove informacije natrag do vas osobno (za druge prijenose podataka, pozivamo se na naše informacije o zaštiti podataka za Lidl Plus).


Kako bismo pobudili vaš interes za kategorije proizvoda koje inače ne kupujete, u Lidl Plus aplikaciji možete primati ponude za druge kategorije proizvoda. Osim toga, vjerojatno će određene skupine kupaca dobiti različite stope popusta za istu kategoriju proizvoda kako bi testirali komercijalne akcije tvrtke Lidl.


5. Opći zahtjevi za korištenje usluge

Za korištenje usluge potreban je važeći broj mobitela, adresa e-pošte i Lidl Plus korisnički račun.

Kako biste u potpunosti mogli koristiti Lidl Plus, morate preuzeti softver iz trgovine aplikacija. Postoje posebne verzije softvera za različite vrste mobilnih telefona. Za neke vrste nije mo-guće ponuditi odgovarajući softver iz tehničkih razloga. Ako ne postoji odgovarajuća verzija softvera za vaš mobilni telefon, nećete moći koristiti usluge. Međutim, Lidl Stiftung nastoji ponuditi softver za što više različitih vrsta modela. Zbog stalnog mijenjanja asortimana proiz-voda na tržištu mobilnih uređaja, Lidl Stiftung ne može ponuditi aktualan popis svih mobilnih telefona s kojima je moguće koristiti usluge.


Instalacija softvera i korištenje usluga zahtijeva redoviti prijenos podataka s vašeg mobilnog telefona. Opseg i učestalost prijenosa podataka ovisi o vrsti i opsegu korištenja usluga. Vi snosite troškove povezivanja koji nastaju za prijenos podataka. Iznos ovisi o ugovoru između vas i vašeg operatera mobilne telefonije.

Troškovi uspostave internetske veze i održavanja iste na strani kupca nisu dio usluga Lidl Stiftung. Za to je isključivo odgovoran ugovorni odnos između vas i vašeg pružatelja internet-skih usluga.

Korištenje usluge također zahtijeva dovoljnu razinu napunjenosti baterije i svjetlinu zaslona za skeniranje QR kodova tijekom procesa naplate.


Obvezujete se na instaliranje ažuriranja koja nudimo. O tome ćete biti obaviješteni tijekom korištenja softvera. Korištenje usluge na manipuliranim uređajima (npr. putem jailbreakin-ga/rootinga) nije dopušteno.


6. Funkcija rezervacije

Ovaj 6. paragraf odnosi se na korištenje funkcije rezervacije. Funkcija rezervacije dostupna je samo u Lidl Plus aplikaciji.


6.1 Predmet

Funkcija rezervacije omogućuje rezerviranje proizvoda navedenih u Lidl Plus aplikaciji i njiho-vo preuzimanje u poslovnici po vašem izboru. Da biste to učinili, prvo se morate registrirati za uslugu preko Lidl Plus aplikacije u skladu s 3. paragrafom. Imajte na umu da su neki proiz-vodi u našem asortimanu dostupni samo ograničeno vrijeme. Stoga zadržavamo pravo ogra-ničiti ili deaktivirati funkciju rezervacije u Lidl Plus aplikaciji u bilo kojem trenutku, čak i bez prethodne najave.


6.2 Neobvezujuća priroda rezervacije

Rezervacija je besplatna i neobvezujuća. Rezervacija ne stvara nikakvu ugovornu obvezu glavne usluge, tj. rezervacija vas ne obvezuje na kupnju niti rezervacija dovodi do zahtjeva s vaše strane da rezervirate ili prenesete vlasništvo nad proizvodima.


6.3 Proces rezervacije

Funkcija rezervacije u Lidl Plus aplikaciji automatski će vam prikazati proizvode koji su dostu-pni u vašoj odabranoj poslovnici. Ako artikli nisu dostupni u odabranoj poslovnici, imate mo-gućnost prebacivanja u drugu poslovnicu. Rezervaciju izvršavate tako da u Lidl Plus aplikaciji prvo odaberete proizvod u željenoj količini i klikom na „Rezerviraj” dodate proizvod u košari-cu. Unutar košarice možete promijeniti količinu odabranih proizvoda ili ukloniti proizvode iz košarice. Rezervacija će biti izvršena čim u košarici kliknete „Rezerviraj odmah bez obveze”. Potom ćete na adresu e-pošte koju ste naveli tijekom registracije dobiti potvrdu o primitku rezervacije. Naknadno, čim rezervirani proizvodi budu dostupni za vas u poslovnici i spremni za preuzimanje, također ćete primiti obavijest o preuzimanju putem e-pošte. Točno vrijeme zadržavanja vaših rezerviranih proizvoda možete saznati u odabranoj poslovnici u Lidl Plus aplikaciji i u obavijesti o preuzimanju. Produljenje roka čuvanja u poslovnici nije moguće. Osim toga, u Lidl Plus aplikaciji u svakom trenutku možete pratiti status svoje rezervacije.


6.4 Preuzimanje i kupnja u poslovnici

Za preuzimanje vaših rezerviranih proizvoda obratite se djelatniku poslovnice u odabranoj poslovnici i predočite mu broj narudžbe za rezervaciju, koji se nalazi u Lidl Plus aplikaciji, po-tvrdu rezervacije ili vašu obavijesti o preuzimanju. Rezervirani proizvodi zatim se kupuju pla-ćanjem proizvoda na licu mjesta na blagajni poslovnice. Ugovorni partner je tvrtka Lidl koja upravlja poslovnicom u kojoj preuzimate robu.


6.5 Naknadne izmjene i otkazivanje rezervacije

Rezervaciju možete izmijeniti ili otkazati u cijelosti ili djelomično u odjeljku „Vaša rezervacija” u Lidl Plus aplikaciji klikom tipke „Izmijeni” ili „Otkaži rezervaciju”. Klikom tipke „Izmijeni” vaša će prethodna rezervacija biti poništena i svi vaši prvotno rezervirani proizvodi ponovno će biti dodani u košaricu. Zatim možete urediti košaricu i ponovno potvrditi rezervaciju klikom na „Rezerviraj odmah bez obveze”. Ako rezervacija nije ponovno potvrđena, nijedan proiz-vod neće biti rezerviran. Nakon svake izmjene ili otkazivanja rezervacije, primit ćete poruku potvrde na adresu e-pošte koju ste naveli tijekom registracije.

Kao alternativu otkazivanju, ili ako otkazivanje rezervacije više nije tehnički moguće jer rezer-vacija više nema status „U pripremi“, također možete dopustiti da rezervacija istekne tako da ne kupite rezervirane proizvode u roku navedenom u paragrafu 6.3 Vrijeme isporuke.


6.6 Povijest

Sve dok je funkcija rezervacije aktivna u Lidl Plus aplikaciji, vaše će rezervacije biti prikazane na vašem računu.


7. Vaše obveze

Morate

• dati točne podatke tijekom registracije i održavati svoj profil ažurnim,

• ako promijenite broj mobilnog telefona, odmah ažurirajte broj mobilnog telefona u Lidl Plus aplikaciji,

• čuvati svoju lozinku u tajnosti i promijeniti je u slučaju zlouporabe ili sumnje na zlou-porabu i

• koristiti uslugu u skladu s važećim zakonom.

Napominjemo da vaš broj mobilnog telefona prvenstveno koristimo kako bismo vas identifi-cirali kao ovlaštenog vlasnika vašeg Lidl Plus korisničkog računa. Stoga je posebno važno da vaš trenutačni broj mobilnog telefona uvijek bude pohranjen u Lidl Plus aplikaciji. To je jedini način da u svakom trenutku možete pristupiti svom Lidl Plus korisničkom računu, čak i ako zaboravite lozinku, te da u slučaju promjene broja mobilnog telefona nijedna neovlaštena treća osoba ne može pristupiti vašem Lidl Plus korisničkom računu.


8. Raskid ugovora


8.1 Pravo raskida ugovora

Imate pravo raskinuti ovaj ugovor u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Otkazni rok je 14 dana od dana sklapanja ugovora.

Kako biste iskoristili svoje pravo na raskid ugovora, morate nam se obratiti na

Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.,

Ulica kneza Ljudevita Posavskog 53,

10410 Velika Gorica

Telefon: 0800 - 200 220

E-pošta: kupac@lidl.hr


obavijestiti nas o svojoj odluci o povlačenju iz ovog ugovora jasnom izjavom (npr. pismom poslanim poštom, telefaksom ili e-poštom). Možete koristiti priloženi predložak obrasca za raskid ugovora, iako to nije obavezno. Kako bi se ispunio otkazni rok, dovoljno je da prije isteka otkaznog roka pošaljete obavijest o ostvarivanju prava na raskid ugovora.


8.2 Posljedice raskida ugovora

Ako raskinete ovaj ugovor, morat ćemo vam platiti sva plaćanja koja smo primili od vas, u-ključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz odabira načina dostave koji nije najjeftinija standardna isporuka koju nudimo), a koji se odmah vraćaju i najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obavijest o vašem raskidu ovog ugovora. Za ovu otplatu koristimo isti način plaćanja koji ste koristili za izvornu transakciju, osim ako nešto drugačije nije izričito dogovoreno s vama. Ni pod kojim okolnostima neće vam biti naplaćene nikakve naknade kao rezultat ove otplate.

Ako ste zatražili da usluge započnu tijekom razdoblja raskida ugovora, morate nam platiti odgovarajući iznos koji odgovara omjeru usluga koje su već pružene do trenutka u kojem ste nas obavijestili o svom ostvarivanju prava na raskidu vezi s ovim ugovor u odnosu na ukupni opseg usluga predviđenih ugovorom.


8.3 Obrazac za raskid ugovora


Za pregled dokumenta u PDF-u potreban ti je Adobe Acrobat Reader.

Za pregled dokumenta u PDF-u potreban ti je Adobe Acrobat Reader.

9. Odgovornost

Za pružanje usluga u okviru pojedinačnih online usluga odgovorni su isključivo operateri. Lidl Stiftung ne snosi odgovornost za bilo kakva potraživanja proizašla iz toga. Isto vrijedi i za druge doprinose nezavisnih trećih strana kao što je pružatelj internetskih usluga.

Naša odgovornost regulirana je odredbama Zakona o obveznim odnosima.


10. Raskid, brisanje

Imate pravo prekinuti svoje sudjelovanje u bilo kojem trenutku bez navođenja razloga korištenjem funkcije „Izbriši korisnički račun“. Lidl Stiftung također može zatražiti raskid u bilo kojem trenutku bez navođenja važnog razloga. Lidl Stiftung osobito ima pravo na raskid ako kupac prekrši odredbe ovih uvjeta sudjelovanja. Dok se takvi incidenti ne razjasne, korisnički podaci mogu u početku biti blokirani. Konkretno, u slučaju netočnih podataka, zadržavamo pravo brisanja vašeg Lidl Plus korisničkog računa. Pravo stranaka na izvanredni raskid iz dobrog razloga ostaje nepromijenjeno.

11. Završne odredbe

Jezik ugovora je hrvatski.



Za pregled dokumenta u PDF-u potreban ti je Adobe Acrobat Reader.